Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Sofi - 12 juni 2007 18:38

Efter en milt sagt kaotisk morgon så kom jag iväg till tandläkaren, i tid oxå. 9.30 satt jag fint i tandläkarstolen, 9.45 gick jag ut, 690:- fattigare, men med kommentaren: mycket fina tänder du har, välkommen åter om ett halvår, passar det i januari 2009.

Så 2009 blir det nytt tandläkar besök, inte ofta jag behöver springa där inte.


När jag kom hem ifrån stan stannade jag till hos svärfar & svärmor för att ta emot reparatörerna från telia. Nu visade det sig att det inte var något fel utan bara ADSL inkopplingen som satt fel, säger bara det, sätt ADSL:et i första telefonjacket så fungerar allt som det ska.


När jag gick hem fick lilla monster puppisen Vappis följa med hem till oss för att leka lite med Himmla & Anouk, uppskattat av alla hundarna.


Idag behövde jag inte åka in till simskolan med pojkarna utan det gjorde deras faster, skönt att slippa värmen därinne idag. Fick ändå fara iväg med bilen för att hämta Lovisa hos hennes kompis.


Johan jobbar natt så nu ska jag se till att alla "glada" barn kommer i säng, spännande må jag säga.


/Sofi

Ovido - Quiz & Flashcards