Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Sofi - 13 juni 2007 19:52

Idag så har vi varit i kyrkan hela familjen, och det var lika trevligt som alltid. Kyrkan är fullsatt och barnen sjunger, spelar, prästen pratar och rektorn pratar. Som avslutning på det hela så tackar rektorn alla 6:or för en trevlig skoltid och önskar dom en trevlig och god studietid i fortsättningen i sina nya skolor inne i stan (Katrineholm). Sedan marcherar dom ut och samlas klassvis för fotografering av nära och kära.


Efter kyrkobesöker samlades vi hos svärmor & svärfar för avslutningsfika med jordgubbstårta, mums.


Jag har sedan på eftermiddagen ägnat mig åt lite skolarbete, solning och kaffadrickande, lite mycke kaffe blir det ibland, det måste erkännas.


Vid nattningen av marsvinen så upptäckte jag att en av bäbisarna i senaste kullen var död, givetvis den söta crestade lemon honan som jag tänkt spara, nu blir det en cream hona kvar istället, typiskt.


Måste nu komma ihåg att skicka in anmälan till SM imorgon, ute i sista minuten, IGEN, jag blir så trött på mig själv.


/Sofi

Ovido - Quiz & Flashcards