Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress:

http://kelamiza.blogspot.com/

 

Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och därför kommer jag att föra den vidare. Så här går den till: Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 bild nr 6 lägg ut den på bloggen o skriv lite om den. Utmana sen 6 nya o länka till deras sidor.


Jag hamnade på detta sätt på mappen med bilder på barnen och 6:e bilden är Liam precis innan han skulle klippa sig.

De jag utmanar blir dessa:Nattsmygarns

Sabinas blogg

Svintoflickan

Hannahs blogg

Annsofies Blogg

Tania


Glöm nu inte att ändra era länkar till nya blogg sidan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards